Torsdag

Ojojojoj, en tidig morgon kvar.. Sen heeeeeelg!

Men idag så blir det faktist lunch hos mormor och morfar. Våfflor! MUMMS! Så Johannes komer och hämtar mig så åker vi dit tillsammans och får i oss lite käääääääk..
Men annars idag så ska jag ta mig en promenad, tror jag ska tvinga med mig Ica att röra på sig lite. Hon strir om att hon måste gå, så bäst för henne att hon har tid i em/kväll! ;) ♥♥
Sen blir det nog slå på en bra film, och bara mysapysa i soffan. En helt okej torsdagkväll för mig.. Men man vet ju aldrig vad som händer, kan ju dyka upp något helt annat.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0