What is happening?

Igår så pratade jag och J om allt, om oss, hur vi har det mm. Och det va både positiva och negativa svar och meningar vi gav varandra. Men vi har nog löst detta hoppas jag, hoppas det kommer bli bättre nu..

Men iallafall!
Igår träffade jag Jessie, och samtalade med henne en stund. Skönt! Sen så åkte jag hem, tog mig en långpromenad med hunden.. Träffade även mamma som följde med mig en bit. Sen gick jag hem, kolla på idol en sväng och sedan gick jag och la mig. Jag behövde komma i säng tidigt kände jag. Och nu är jag här! Ny dag, nya möjligheter. Så jag hoppas på en dag med mer glädje, tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0