Återigen; uuups!

Jag kom på en sak, jag har inga saker som jag behöver till utställningen den 17 Maj. Hittade en jätte snygg canvas bur som jag skulle få billigt. Men innan jag hann höra av mig så var den borta :/ Annars skulle vi kunna få åka hundratusentalsmil  för en. Och det tänker vi inte göra. Så, jag beställde faktist en splitterny! ↓

På bilden uppe ifrån vänster:
1. En ihopfällbar skål - Mycket praktist att ha med i väskan och tar inte alls mycket plats.
2. En Säkerhetsnålmed klämma, för att fästa nummerlapp. Utmärkt till utställning.
3. Canvasbur - Hopfällbar bur tillverkad av slitstark nylon och stabil metallram. Perfekt på resa, semester och utställning.
(Allt detta är ifrån www.djurmaxi.se.)

Buren var lite smart tänkt utav mig, är redan nöjd med den. För i sommar ska vi på semester.. Och då är den buren skit smart att ha med sig istället för en klumpig stålbur. Inte sant? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0