Död man i HFS

Ja, som ni redan vet så är det dödsfall här på orten. (Hällefors) Och jag är en av dom som BOR HÄR. Det står fan med överallt. Det står med på NA Expressen  och Aftonbladet.  Dom misstänker att det är ett mord, men om det nu är sant. Hur kul är det att rasta jycken hädanefter? Jag menar, Hällefors är inte speciellt stort. Alla känner alla typ, och man vet ungefär vad de flesta gör/jobbar med. Det finns sjukt många olika teorier hur det har gått till. Men det dröjer nog inte speciellt länge förens man får veta svaret. Otroligt otäckt är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0