Ehhhm..

Jag har lite beslutsångest. Jag HAR anmält mig och betalat till Nora och Kils hundutställningar. Men jag har även anmält mig till Filipstad, ej betalat den. Och det jag har fått tips ifrån en flatt-uppfödare och min hundcoach på att jag inte ska anmäla mig till fler "inofficiella" och ska börja med officiella istället. Så, frågan är.. Ska jag ta Filipstad också för att "prova på" och SEN börja med officiella eller köra officiellt efter Kil? Hmm... 

Jag hade annars tänkt att även vara med i Karlstad och Kopparberg på inofficiella.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0