Fredag

Idag går jag hem vid 15.00 tiden, för då ska jag iväg och få massage. Skönt! Behöver det, har haft ont i ryggen på sistone. Då hon få knåda ordentligt, så jag slipper ha ont i ryggen! Tur jag känner henne, kan jag själv bestämma ;) 

Sen efter det så ska jag bege mig ut på en löp/jogging/promenad (en blandning!) för att både rasta hunden och mig. Får se om jag får med mig något offer. Sen kanske vi ska bju mammi & pappi på middag, men det återstår och ser ikväll.

Men det bästa utav allt denna helg är att vi är långlediga. Efter kl. 15.00 så kommer vi inte tillbaka förens Onsdag nästa vecka! Jiiihuuuu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0