Fredag

Äntligen säger jag bara, äntligen.

Men igår beställde jag en tid för klippning och färgning utav mitt hår. Nästa vecka blev det. Kände att det behövde en förändring! Sen ska jag även försöka få en tid för trimming till Maya innan den 17e Maj. Hon måste också vara fin. "Sådan matte, sådan hund" ;) Jag hittade faktist en BILD som jag gillar. Med färgen och frisyren, jag får nog gå tillbaka till den. Så toppning, och färgning blir det nästa vecka. Spännande!
Ikväll. Då är jag faktist hemma själv , så då blir det tjejmys. Johannes ska iväg till Örebro för att se på TOPCATS. Så full & glad kommer han nog bli, rätt åt han ;) Hoppas han kommer att må bra imorgon.. NOT! Hihihihihi.. Fniss! Bara lämnar mig sådär. Men annars ska jag nog till mamma och pappa ikväll och få lite mat, eller jag bestämmer att de får lov att bjuda på något gott ;b Vi kanske drar ut och åter? Vi får väl se sen hur det blir. Men det jag vet är att jag ska hålla mig nykter, för tänk om inte grabbarna kommer hem..? Då får jag leka en sån där hjälte. Riddaren på vita hästen.. NEJ fel - Prinsessan i svarta Ådin. Hahahaha!

Ha en bra dag, så hörs vi väl senare antar jag. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0