Just ja..

Maya har äntligen blivit av med stygnen.. Men vi skulle vänta med långpromenaderna och lekandet (med andra hundar) i några dagar till.. Det är lite ömt än och kunde blöda något. Men det är iallafall skönt att slippa ta på henne skon hela tiden, fast iofs va hon duktig och lärde sig hålla tassen uppe själv. Duktig tjej! :*
Så i helgen vet jag vad jag ska göra, träna en del! Aktivera henne, och mig :)

Haha, hon har redan sprungit runt gården några varv och härjar lite nu nät hon får! Tänkte även ta en bild på hennes tå, på "skönhetsfelet" så får ni se. Är lite orolig på vad domarna kommer att säga om jag ska ställa ut henne. Men tyvärr är hon inte villig att ligga still allt för länge ;b haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0