Lördag & PÅSK

HEJ på er alla!
Alltså, det är så otroligt skönt att var långledig. Tycker ni inte det?

Alla mina släktingar har kommit hit också, fattas dock en som är i Australien. Tråkigt, men samtidigt kul för han att komma iväg lite och prova på något nytt. Han ska vara där i ett år. Är lite avis faktist, vill också iväg på äventyr! Men ja, resten är ju här. Så idag är schemat fullbokat. Mat och ännu mer mat, sen ikväll är det feeeeeeeest! Och idag är jag faktist sjukt taggad. Var så otroligt längesen jag var ute, så akta er ikväll. Im so dangerous. Jag kommer säkert bli skit dålig imorgon och kommer inte tåla något ikväll heller, men då har jag iallafall lyckats! ;) Hahaha! Maya är hos mina föräldrar inatt. Katten ska vi stänga in uppe. Ingen, eller inget ska förstöra denna kväll! Ikväll kör vi tjejer!! ♥ ooooppaaaaa!

Kameran är laddad, drycken är fixad och humöret är på topp. Jiiihaaaaa!!


Kommentarer
Postat av: erika

sv; tack så mycket! Fly är en pärla :)

2012-04-07 @ 13:05:20
URL: http://erikashundar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0