Måndag

Ja, i helgen har det varit väldigt lugnt. Förutom i Lördags så fick jag gå ut och leta efter en katt. Min vän Icas katt är borta, hon är en innekatt och är väldigt liten. Så tråkigt! Men det löser sig ska du se, hon kommer komma fram på något sätt!
Igår fyllde mamma år, var där och åt hela dagen. Sen tog jag med Maya på en promenad. Tror även hon tyckte det var skönt att få röra på sig igen. Så äntligen är det dags,  och snart kan hon få leka som aldrig förr! Skönt att komma in i vardags-motionerna igen.
Men annars så har det inte hänt något speciellt, förutom att jag hoppas tiden går fortare tills ikväll. Det är faktist kurs då!

Mina veckodagar ser ungefär ut såhär:
Måndagar: Allmänlydnad
Tisdagar: Ev. extra träningar på klubben
Onsdagar: Promenad, vilodag/träning på läxa (ifrån hundkursen)
Torsdagar: Agility
Fredagar: Promenad/vilodagar/träning på läxa, men också en städdag hemma
Lördagar: Promenad, bus, lek eller vad som vi kommer på
Söndagar: Vilodag med promenader. Kanske lite städa om det behövs mer.
Men en del helger så kommer det vara utställningar och mycket hundträffar etc.

Men nej, nu ska jag förbereda mig för att snart åka hem på lunch, och se vad min lilla tös har förstört idag? ;p
Nejdå, inget hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0