Maya grejer

Jag har gjort det igen! Jag har beställt hem en del grejer! Lite träningskläder till mig, som faktist var på rea :p Men den som har fått mest grejer är Maya. Se nedan!




1. Lathunden innehåller alla moment med kofficienter i lydnadsklasser samt bruks.
2. Björkis Nomesele/dragsele
3. Vittringspinnar
4. Markeringskon, 4 st. 

Allt detta för 481 kronor. Detta kommer ifrån http://hundkompanietk9.se/. Inte så illa. Måste börja ta saker mer på allvar nu, för i sommar börjar lydnadstävlingarna. Och vi har som mål på kursen att vara med i minst en.

BTW - Nu är det bara 3 dagar kvar, sen får Maya ta bort stygnen.. Då börjar allvaret ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0