Söndag

Synd att inte helger är längre. Skulle behöva lite mer tid till att göra vissa saker. Fast nästa helg blir det långledigt. Eftersom 1 Maj är på en Tisdag, och Måndagen är en klämdag så har jag tagit ut en håldag där. Då jävlar ska det hinnas med en hel del.

Händer denna vecka då? Känns som att jag har denna vecka helt och hållet uppbokat.
Detta kommer att hända;
Måndag; Tandläkarn + Allmänlydnad DEL 2, plus extra läxa jag fick. Träna Mayas "stå" ställning för utställningen.
Tisdag; ... en ledig dag kanske?
Onsdag; Bowling OCH hundkurs. Bowling 16.15 och Hundkurs 18.00.  
Torsdag; Klippa+färga mitt hår och Agility-kurs.
Fredag; ... SLÖA?
Lördag; ... SLÖA mer, och tagga morgondagen?
Söndag; MH - test för Maya. *Spännande!*

Sa ju att jag hade en skaplig full vecka.. Just ja, sen jobbar jag 7-16 om dagarna också. Men det vet ni redan. Men jani, annars igår hade jag skit kul. Har inte skrattat så mycket på en lång tid. Tack för er som var inblandade! ♥
Idag så sov jag till 10.00 ungefär, pigg och rask. Sen på dagen tog jag och Fredrika en promenad, och lite prat om gårdagen händelser. Och nu är jag hemma, inväntar mat. Älskling lagar faktist mat. Och ja, han är skit duktig på det. Det är inte ofta jag lagar nu för tiden ;) Min kock! ♥
Men innan maten så ska jag ta mig ett varv på mina träningsmaskiner, och träna Maya lite på läxorna vi har fått. Sen efter maten, och Bingo-spelningen så blir det yttligare en promenad med min stora prinsessa. IcusFicus

Hoppas ni alla har haft en bra helg, vi hörs. Pusssss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0