Torsdag

Usch, det är bara Torsdag idag. Jag vill ha helg. Jag vill vila. Jag vill bara ligga i soffan och mysa. Alltså, jaa... Jag är helt slut! Mitt snorhorn har börjat rinna igen och även rösten har börjat ta om. Fan, vill inte bli sjuk igen. Och det är BARA torsdag idag...
Men jag får väl glädja mig åt att det är Agility-kurs ikväll. Spännande, och jag har faktist gjort "läxan". De ska kunna lära sig att även gå på högersida. Det kan hon, lättlärd tjej! Och nu är det bara 4 kg kvar innan hon kommer ner lagom vikt. Igår fick vi äntligen börja gå, ordentligt igen!

Men igår så vann de på bowlingen. Jag är nog petat ur laget, snyft. Men de spelade skitbra igår! Varför kan inte jag ha lite tur ibland? Jo tur har jag, och lycklig är jag med. Jag har en otrolig och underbar sambo, en fin hund, ett hus, jobb och snart en fin bil.

Nej, nu har jag lite att göra här på jobbet. Mycket nu innan semester tider.. Allt som ska göras iordning och allt som ska beställas hem etc. Ha en bra dag, så hörs vi senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0