Torsdag

Hej.
Igår blev det inte så tajt med tid som jag trodde. Och så var det lön igår, det behövdes.  Jag han betala en del räkningar, även föra över pengar till Johannes (jag för över till han varje månad för boende), betalat hundmaten till en tjej (vi är ett gäng som beställer ihop) och sätta in en del på sparkontot. Så nu har jag några kronor att leva på till nästa lön.

Jag nu har beställt är ett nytt regntäcke och det blev en blå, och sen köpte jag ett utställningskoppel i Kga i tisdags. Sen SKA jag beställa hem lite finare kläder som jag ska ha på mig på utställningarna (och annars också såkalart). Och denna gång ska jag försöka lite bättre att hålla mig ifrån att köpa/beställa. Men som sagt, 2-3 plagg MAX får jag beställa/skicka efter! För hädan efter måste jag även snåla som fan. Vi har bokat en mini semester i Norge v30, en fiske-semester. Åh gud så som jag har längtat, var längesen jag fick bli med dit. Jag brukar alltid ha jobbat! OCH sen ska jag faktist köpa mig en bil! Och bilen kommer jag köpa i början på Juni. Så, spara spara spara och snåla är det som gäller.


Men annars idag så är det klippning och färgning efter jobbet, behöver lite förändring. Tänkte mig typ SÅHÄR <- KLICKA. Vad tror ni om det? OCH kl 18.00 är det Agility-kurs. Fan så mycket jag har att göra denna vecka alltså. INTE en dag ledigt, förutom en stund på lördagen.. Får ta en viloveckan nästa vecka, är ändå långledig till veckan. *lovely!* Ha en bra dag, så hörs vi senare. Kram och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0