Onsdag

Alltså jag måste ha blivit förslappad. Eller så är det detta skitväder som gör mig så seg? Jag har varit så himla trött occh seg på sista tiden.. Eller så är det såhär att; eftersom Maya inte kan/får anstränga eller använda sin tass så mycket så går inte jag heller? Det tror jag är det största förklaringen till min trötthet. Men som sagt, på Fredag ryker stygnen bort! *längtar* 

Igår blev det en promenad med Fredrika på 6,5 km i Hurtigtorpet. Ingen löptur, men fick som sagt bli en längre promenad. Och efter promenaden så fick det bli bastumys också, skönt det var! Lite värme efter gårdagens kyla!

Ikväll är det återigen bowling. Vi har förlorat de 2-3 senaste gångerna, men ikväll hoppas jag på en vinst. Vi möter ett lag som är med i "top 3".  Ujujuj, jag håller mina tummar och tår redan nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har även blivit förvirrad ;) det är onsdag idag, inte torsdag hur gärna du/jag än skulle vilja det ;)

2012-04-11 @ 09:14:17
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0