1 Augusti... Redan!

Som rubriken lyder, 1 aug redan??!! Fan vad tiden har gott fort, och sen har sommarn knappt varit sommar :/ Men idag har jag lite bokat på schemat faktist.. Började med en promenad i kombinerad löpning i 5,83 km. Efter frukosten ska jag ut till skogen för att lägga spår åt både Maya och Rambo. Rambo är faktist jätte rolig att spåra med :b Sen i em blir det en trip till Karlskoga för att hämta ett filter som ska va till akvariumet.. Sen är kvällen lugn, möjligtvis en promenad om inte ryggen säger ifrån allt för mycket :/ det spörs! Men jag tänkte filma på när vi spårar, vet ej om min systemkamera blir med.. Annars får Iphonen duga ;) vi hörs sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0