Jag erkänner..

.. Jag har varit utan min iPhone i ca 7-8 timmar och jag saknar den redan! Man blir helt tom utan den. Min bebis, mitt allt. Nästan allt iallafall. Man gör typ allt på den också. Facebook, bloggar (förutom nu när jag sitter vid datorn), WF & Ruzzle, SMS, mailen, SAMTAL, följer OS osv. Jag postade den idag, och det företaget som jag skickade in till heter http://iphonereparation.se/ och verkar ett seriöst företag. 899 kr + frakt. Inte så farligt dyrt. Jag kollade en film på hur man kunde byta framsidan själv men det såg alldeles för krångligt ut =/  
 
Men förtillfället får en gammal trogen telefon duga, en SE c905. Och om jag frågar er vem ni är så bli inte arga, alla nummer följde faktist inte med på simkortet. Typiskt!
 
 
 
 
 
 






Hej du där, välkommen hem

gamla trogna Cnionollfem
 
 
 
Och nu vet jag någon som kommer bli jätte avis på denna telefon! ;)
Jaja, godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: E.E

och den personen är ABSOLUT INTE jag .. ;)

2012-08-07 @ 20:31:33
URL: http://miilaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0