Lördag

Frulle på fiket imorse, sen fika med söt-Sanna. Och efter det tog jag med mig mormor till mor&far som är i Mettjärn och fiskar. Där avslutade vi dagen med fiske och grillning! Lovely Lördag! 

Men nu är det tv resten av kvällen. För imorgon ska jag till bruks och hjälpa till där på tävlingen. Vi skulle egentligen varit med, men som ni kanske har fattat så har tiken min börjat löpt. Så vi får ej va med. Men jag ska dit och heja på dom andra som är med istället! LYCKA TILL IMORGON, NI SOM ÄR MED! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0