Lördag


Imorse ringde klockan på 03.00 eftersom jag skulle iväg på nock-jakt natt/morse. Men det blev ingen bock, men vi fick då syn på en get istället på hemvägen.. Och där va vi innan vi flyttade på oss. Och när vi var där så var det så mörkt, vi såg inget. Så vi vet vart vi ska vara ikväll! ;) Bättre lycka då.
 
Men idag så kom jag hem vid 08.00 tiden igen. Blev sova i 2,5-3 h igen. Skönt, blev något piggare iallafall än när jag gick upp ;) Och det gick faktist bra att gå upp så tidigt, trodde jag inte. 
Nu är det lite städning som gäller, sen ska vi till mina föräldrar och få lite mat. De är snälla och bjuder på mat idag :* Och efter det ska jag försöka träna lite hund innan det är dags att bege sig ut på jaktskogen ikväll igen. Sjukt kuuuuul! Så hejsvejs så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0