Måndag

Ja, arbetsveckan börjar. Och denna dag har gått fort, ska snart få gå hem. Skönt! Och apropå hem... På Fredag är det min sista dag här på jobbet. Fyfan vad tråkigt Nejrå, men det är faktist sant. Enligt pappret så gör jag sista veckan. De (de högre befälen) hade ett "möte" i Fredags om hur de ska göra. Och jag har inte hört något än. Jag lovar, på Fredag eftermiddag när jag har lämna in kläder, nycklar och diverse så får jag säkert reda på något! Det är typiskt Ovako alltså! Jag blir så trött.. Borde jag inte få reda på det lite mer i tid?
 
Men idag så är det kursanmälan på bruks. Ska dit och anmäla mig iallafall och efter det ska jag hinna med en promenad med min lilla tjej. Eller om jag ska ta det nu direkt efter jobbet...? Det är faktist superfint väder idag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0