Onsdag

Onsdag Onsdag Onsdag. Lill-Lördag och bara för att jag skulle njuta av min sista lediga vecka så går den alldeles för fort! MEn det gör ingenting, ska ändå bli skönt att komma igång och jobba.
Idag så har det blivit lite allt i allo. Imorse vid 9.30 tiden kom Emilia hit på morgonkaffe och massa massa söl. Samt skratt, tårar och fun memories! Det var superkul. Hon blev här ända till lunch. Hade en del att tala om. Sen kom Johannes hem och vi åt lunch. Inte långt därefter så fick jag ett sms ifrån Alice om jag hade lust att gå en promenad. Och självklart hade jag tid med det. Så fick Maya även träffa Lewis. Dom var så söta, och lekte lite då och då. Eller Lewis hade väl bara EN SAK i huvet.... ;p Men vi klarade 5.70 km promenad. Stolt!
Och nu är jag hemma, va nyss förbi hos mina föräldrar som kom hem för ett tag sen. Och träffade min lille plutt!
 
Men jag är fortfarande naken! Eller jag känner mig naken, utan min iPhone. Jag har nästan stått och trampat och inväntat att posten ska komma. Men INGEN ajfån =/ Jag fick ett mail idag om att den kommer imorgon. Bra, snart så är jag med cyber-space again! Helt ärligt, man känner sig helt tom utan den :p
 
Men imorgon så har jag faktist lite annorlunda planer. Jag och Maya har nämligen planer på att åka till Örebro för att träna lite hund OCH så ska jag handla gummistövlar. Båda mina paren har gott sönder =/ Jag har fått kontakt med en tjej och som också äger en flatte. Linda (som hon heter) håller också på att tränar för LYD1:an. Superbra tänkte jag! Då tänkte vi flatte-träff, lydnadsträning och spårning. Det ska faktist bli superkul att få prova träna med nytt folk och höra andras åsikter om oss. Vi behöver all hjälp vi kan få. Och självklart så är det alltid kul med nya vänner att bolla massa idéer med.. Hoppas bara att det inte har dykt upp några andra planer för henne. Annars får det bli en liten Örebro resa bara! Som ni läste så behöver jag faktist gummistövlar :D
 
Nej nu ska jag nog försöka fördriva lite tid. Tjarråååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0