Söndag

Godkväll på er. Eller vad säger jag? Godeftermiddag. Känns som kväll för mig..
 
Idag ringde min klocka vid 8.00 tiden pga att jag skulle iväg till bruks för att hjälpa till på lydnadstävlingen. Alla var duktiga, och grattis till er som vann. Och nu är jag hemma, var inte så många med så det gick fort idag. Och annars idag så är det så att J skulle vara hemma med hunden, men han drog till Örebro istället.Och nu när jag kpm hem så är ingen hemma hos lilla fröken och han är inte hemma än. Ja hon klarar sig några h, men ändå. Tänk om jag inte skulle kommit hem än då? Ajja, skitsamma.. Jag är ju hemma nu! =) 
 
Annars idag så är det städning som står på schemat, eller inte på mitt schema utan på svärföräldrarnas schema. Eftersom vi har "ärvt" eller bor i deras gamla hus här så ska dom städa ur resterande som de har kvar här. Så vi äntligen kan börja med vårat. Vi har ju planer på bygga om badrummet, sen göra ett mysigt badrum (med badkar!!!!) i källaren, göra om tvättstugan etc. Men det går inte när det är massa bröte kvar. Och jag kan inte städa så mycket, för jag vet inte vad som dom vill ha kvar. Annars skulle jag ha röjt undan för längesen.
Men vi får väl se, de har sagt att de ska komma så.. Så bara att hoppas. 
 Men på MITT schema så är planen att försöka hinna med en långpromenad innan regnet kommer, och sen ska kanske jag och älskling iväg och äta lite god mat på vårat favorit ställe. Ett ställe som är mitt ute i skogen, och det är så god mat så man aldrig tröttnar på det :* Det vattnas i munnen redan nu :D
 
Nej, nu kan jag inte sitta still längre. Nu blir det vika lite tvätt, och eventuellt starta en ny tvättmaskin om jag orkar. Kanske bara blir soffhäng? Är ganska seg idag.. Ha en bra Söndagskväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0