Spårning med Rambo

Jag har hittat min spårhund! Det är mer fart i han på spåret än vad det är i min hund. Funderar faktist på att gå en spårkurs med min lille kille som börjar på Söndag? Vore inte det en bra idé? Han älskar't ju!
Här nedan i filmen kör vi ett spår med "sällskapshunden" eller ska vi kalla han blodhunden? Hahaha! Han skriker för att han vill iväg! Det är mer fart i han, än med min! ;)

Ursäkta min filmning, men det är svårt när an går mellan småbuskar, grenar osv... ;D
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Och resultatet blev en väldigt trött kille! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Nu har jag äntligen flyttat klart och fått igång internet =)
Vi köper färskfoder från olshammar men jag brukar kunna hämta de i askersund så det är inte så långt 5 mil. Men det är de värt, dem blir så himla bra i magen!! Vad skönt att ha en sådan stor frys det är ju perfekt!
Kul att du har anmält dig till en lydnadstävling vi tränar gärna med Er! Vi tränar mer än gärna viltspår med er också, det har vi vart så dåliga med, måste bara få tag i klövar först! Kanskem skulle kunna träna viltspår/lydnad någon gång nästa vecka om du har lust? Vart får du tag i dina klövar? Kul med filmer btw!=)
Kram

Svar: Fan så skönt! Man är så tom utan internet.. Men iofs så har jag allt på telefonen liksom! ;) Haha. Okej, ja Askersund är inte så långt borta faktist.. Ja, mitt bästa köp, en frysbox. Jag menar, jag köper mer saker till Maya än till mig själv nu för tiden ;) hahaha..
Okej, ja visst.. Det går så bra så. Ja, jag har semester nästa vecka också. Du kan få mitt nummer (0703322553) så vi kan bestämma mer när och vart.
Vilstpår får du gärna prova av mig. Jag har blod+rådjursklövar så jag kan göra/lägga ett spår åt dig. Dom får jag ifrån min faster (den familjen jagar). Men jag vet inte om Maya ska få spåra, hon är så himla "trög" och bryr sig om allt annat.. :( Jag tror hon tycker att det är läskigt eller något. Kör hellre lydnaden med henne. Den lilla vita, han är superrolig att spåra med.
Hahaha, ja men det är svårt att filma och ha hålla hunden samtidigt! :)
Kraaaaam.
Sara

2012-08-01 @ 21:50:14
URL: http://lindaaaaa.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0