Torsdag

Hejdär.
Det blev inge Örebro för flatte-träff, träning och umgås. Hon hade missuppfattat lite saker och vi skulle ta det en annan dag när det skulle bli mer tid. Då skulle hon komma hit och upptäcka nya marker ;) Så det blev inge gummi-stövlar för mig heller. Får kanske ta det på Lördag när vi åker hem ifrån Askersund. Jag kanske har glömt och sagt det? På lördag så är det en internationell utställning i Askersund som vi är anmälda på. Ska bli roligt. Jag vet fler från orten som ska med. Sen är det en utländsk domare som ska dömma, hopppas han gillar Maysan!
 
Sen fick jag reda på igår att min telefon var skickad, enligt det där kollinummret jag fick så ligger den på Ica just nu! Så nu väntar jag ivrigt på ett sms så jag får gå och hämta ut den ELLER om den kommer i brevlådan. Åh, nu är du nära min lilla älskling. Du är efterlängtad! :*
 
Eftersom det inte blev något Örebro så fick jag hitta på andra planer idag. Först och främst så ska jag försöka få iordning lite här hemma.. Konstigt nog så ser det lite stökigt ut. Sen blir det en promenad med grannen (om hon kan vakna snart).. Och efter det, och efter att min telefon är kommen så blir det ut till skogen för en fiske-dag! Det är kanon-fint väder och jag är väldigt fiske-sugen. Alltså, ädelfisk.. Kostar lite, men det är fan värt varenda krona! Sen grillning och mysdag ute på kvällen.. En helt okej dag faktist, som det låter på mig ;p Hoppas det slutar lika bra som jag har berättat! :D Haha. Men ha det bra så länge, så hörs vi senare. Puss och kraaaaaam!
 
                  Bilden är från 22 September 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0