Äntligen

Ja, nu är jag klar med det jag skulle göra. Eller, klar oh klar. Jag började köra lite på min nya träningsmaskin men då kom huvudvärken tillbaka. Så körde inte alls länge på den. Får ta nya tag imorgon med den, annars får det bli en längre promenad. Har tagit 2 alvedon och vi får väl se om det hjälper.

Men istället för jag hjälpa till med maten, sen sätta i lite hårfärg (ljusare) och sedan hoppa in i duschen och sätta på mig min nya och första OnePiece-dräkt!  Ha en bra Tisdagsmys på er alla. Kraaaaamis!


Så nu är jag faktist en stolt OnePiece ägare! :D



Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Åh en sån vill jag också ha!



sv: han fick hovbensförskjutning.. ett ben som gick sönder i knät pga att han va för tung :(

2012-02-21 @ 20:54:21
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0