Fredag

Haha, nej det är ingen unge på g. Usch nej, fy.. Det dröjer än! Jag har absolut inte bråttom med sånna saker. Jag har mål jag ska uppnå först..  Som t. ex. ett fast jobb, tävla med Maya i sommar, jägarexamen, ny bil mm. Lite saker som jag vill göra/skaffa mig innan det är dags för något annat här i mitt liv.
Det är ett möte som jag är lite nervös för nästa vecka, det är om jobbet hur det ska bli framöver.

Men igår så blev det ingen klippning, skulle göra det på Söndag istället. Hon hade inte så mycket tid, men hon kom och vi pratade och drack kaffe. Mys! Sen tog jag en promenad med Maya och gick till Björnvägen där Johannes kom och hämtade mig efter han hade tränat klart. Fick även mina grejer ifrån 24.se igår. En helt okej Torsdag.. :*
Idag är det Fredag, och det är såklart fredagsmyyyyyyyys. Maya ska få sig en långpromenad om vädret håller i sig tills jag har slutat i eftermiddag. Sen till kvällen ska jag och älskling laga till en riktigt god middag och mysa ner oss i soffan framför något bra på tvn (förhoppningsvis!). Ska även hoppa i min OnePiece-dräkt som jag har blivit kär i. Jag ångrar INTE mitt köp på OPn. Så ni som inte har en, köp en! :) Ni kommer också bli förälskad i en sådan :D


Nej, nu är det frukost-dags. BBL.


Kommentarer
Postat av: Alice

Fan då... Haha men man vet aldrig ;)

2012-02-24 @ 09:13:43
URL: http://Http://tookaann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0