Fredag

Åh, äntligen Fredag!
Det ska bli så himla skönt att få vila upp sig. Eller ja, min förkylning är väl skapligt bättre. Men snorhornet rinner än, och hes är jag. Men ikväll ska iallafall jag bada bastu (kanske även Icus) och se om näsan släpper. Bastubad, det är fifti-fifti liksom. Antingen blir man frisk, eller så blir man värre. Så håll i allt som går, för jag VILL bli frisk. Men bara för att jag vill bli frisk så kommer det säkert bli värre med min så kallade "tur" :/
Jag börjar bli bra taggad till rallyt imorgon. Längtar efter att även få träffa en gammal god vän som håller till där uppe lite sådär ibland! :) Så ikväll går jag ner på mina bara knän och ber lite om att få bli frisk. Iallafall ifrån allt snor! Tror ni Han där uppe lyssnar? :b Haha, det återstår och ser. Det är så typiskt, direkt jag ska göra något kul så kommer ALLTID något hinder ivägen för mig. Men imorgon kommer INGET stoppa mig. (Hoppas jag!)

Nej, nu ska jag göra lite beställningar och sedan åka hem på lunch till Maysan.
På återseénde gott folk. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0