HUNDÄGARE!

Jo, ni alla som har en hund och som är mat-tokig eller vill prova en ny sorts mat. Vad säger ni om färskfoder? Jag kör det just nu på min tjej och hon älskar maten. Hon är som en helt ny hund (nästan!). Och ni som bor i närheten, komigen. Ni kan väl prova? Det jag beställer är ifrån Priima. Och Priimas färskfoder innehåller utvalda svenska slaktfoderprodukter från nöt, köttbiprodukter från kyckling, fettgrevar, fisk, ris, havregryn, vetegroddar, benmjöl, kycklingfett, blodpulver, potatisprotein, majsprotein, vetekli, bryggerijäst, vitaminer och mineraler. Samtliga råvaror förutom riset är svenska produkter. 

Man får minst beställa 20 kg, och det kostar 229 kr. Och jag ger min Flatcoated Retriever tik 1 kg om dagen. Maten är uppdelad i 1 kg "korvar". Nå, vad säger ni? Komigen! Ni som bor i närheten utav mig, kan väl höra av er om ni är intresserade. (För er som känner Sandra Gustafsson kan höra av er till henne). Prova skadar ju inte, eller hur? :)


Ni kan läsa mer om fodret här - http://priima.se/index.htm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0