Onsdag

Usch, idag är det ingen rolig dag. Det regnar... Så imorse efter morgon-promenaden så fick jag en blöt hund med mig in. Hmm.. Hon va inte heller sugen på att vara ute.. Hon gjorde det hon skulle, sen var kopplet spänt hela vägen hem. Eller så var hon hungrig..? Får alltid mat EFTER promenaden. Det är tillbaks till torrfoder nu igen, för färskmaten är slut. Och inte beställt nytt heller, får fråga om när det är dags. Då får jag beställa mer direkt. Är det någon som vill prova på färskfoder? Priima heter fodret jag/vi kör. Priima är framtaget i samråd med erfarna hunduppfödare och används av de som ställer stora krav på sina hundars kondition, prestationsförmåga och avelresultat. Priima är tack vare sin allsidiga och dietiskt riktiga sammansättning lämpat som helfoder till såväl valpar, digivande tikar som vuxna hundar. Priima är särskilt lämpat för aktiva hundar, såsom brukshundar, jakthundar, slädhundar m. fl. Gå då in på www.priima.se för att läsa mer.


Idag så blir det inte något speciellt. Det är Onsdag och bowlingdags. KLICKAHÄR så är vi med i tabellen, "Team Nonis" heter vi..   Det är det vad jag vet. Eller färga om håret. Färgade igår, det var en ljusare färg på förpackningen och det var ljusare än hårfärgen jag hade innan. Men det vart tamejfan knappt någon skillnad. Fan så besviken jag blev, ska aldrig köpa den hårfärgen/märket igen! Jag är ute efter att bli mörkblond/ljusbrun aktigt nu till våren. Så får prova mig fram och se om jag hittar någon aktuell och bra färg, annars får det väntaaaa.. Jaja, detta inlägg får räcka så länge. Ha en bra dag, kram och puss. 


Kommentarer
Postat av: SARA

OBS! Länken till bowlingsidan är fel, rätta är är; http://www.sbhf.se/ligaservice/index.php/result/index?parentId=841

2012-02-22 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0