Present/er

Jo, Johannes fyllde år igår som ni redan vet. Och han fick en chokladask, lite lotter, vodka, tröja och blommor. Han var helt nöjd med dagen. Tror han blev lite generad när han blev så uppvaktad :* Lilla plutten! 

Av MIG fick han att present kort på Gelleråsen (gokart) för 750 kr. OCH en lastbil! Alltså, inte en riktig..



Lastbilen fick han idag (fick HEM den idag). Och han blev glad och tyckte den var jätte rolig present. Han kör faktist en röd Scania, så då fanns det en röd Scania. Vilken tur va? :D Han sa direkt: "är jag inte uppe och sover ikväll/natt så vet du vart jag håller hus - nere". Hahaahaha.. Han är leksugen lille pånken, så vi får väl se vart han är sen inatt ;p Finns 3 ställen att välja på - vardagsrummet, jobbet eller sängen. Vart tror ni han hamnar? ;) Haha..

Nej, nu en varm dusch och sedan läggdags. Ha en bra kväll, puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0