Rally-mys

Jag tog lite bilder ifrån rallyt, men inte på några bilar.. Hade bara mobilkameran med mig, och den va ju sådär jätte bra.. Not! Men några bilder tog jag själv iallafall, så dom har jag lagt ut. Får nog fler bilder sen när han som hade med sig kameran har kommit hem och kan skicka bilderna till mig :) Dessa får duga sålänge =)




Hittade sötellan också ;b


Go-Linda va med! =)


Goaste brasan!


Rickard Flygelholm mår som han alltid brukar göra. FULL OCH GLAD!


Jon.. Ja, han är som han är :D


Men tack alla som var med igår, det va skit kul! Från 10.00 till 19.00 i skogen.. Det gäller att välja rätt sällskap! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0