Söndag

Ja, jag har ännu betalat en räkning alldeles nyss. Nu återstår det inte många kvar, och jag har hyfsat mycket pengar kvar för en gångs skull. Tuuuuur! För jag har hittat 2 saker som jag antagligen ska köpa. Ska läsa lite mer om dem, annars får jag extra knäcka lite någonstans så jag får råd ;b Jag var ju utomlands förra månaden och kunde inte ta ut semester-dagar, utan jag fick ta "tjänsteledigt" i 6 dagar. Ja det blir några kronor mindre på kontot när lönen kommer.

Idag så har jag inte gjort allt för mycket. Va ute och gick med mamma, Maya och min lille prins Rambo i sommarstugan (bilden på hundarna är tagen därifrån i förra inlägget). Sen åkte vi till Johannes mamma och pappa för att släppa hundarna lite och sen åkte vi hem. MEN Johannes är på middag ikväll, han är ju hos självaste Carl-Jan Erik Granqvist på middag. Det ni! ;)
 


Jag, Carl-Jan och Hanna 2007. Praktik på Måltidens Hus.


Och då får jag komma på egen mat till ikväll. Men tur så ringer min mamma i lagomtid och frågar om jag vill vara med och äta på nya resturangen som är på torget. Så javisst, självklart! Tur jag har ibland! =) Men nu ska jag leta efter mina 2 grejer som jag ska förmodligen köpa. Eller, 1 av 2 saker blir det defenitivt! Sen blir det en dusch, och efter det är det nog dags bege sig emot Björnvägen för lite käk. Och spela BL! Jiiiihuuuuu! Ha en bra kväll på er alla. Puss och kraaaaaaaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0