Tisdag

Katten är lite seg, men allt hade gått bra. Skönt! =) Så vi ska hålla henne inne i några dagar, sen ska hon få gå ut och leka och pippa runt om hon nu vill det :b Men under tiden hon blev opererad så åkte jag och mamma till Bergvik för att fördriva lite tid. Tog oss lite frukost/semla samt kaffe/oboy.


Sen handlade vi lite grann. Jag köpte mig en ny stegräknare, för min gamla gick sönder direkt! :/ Sen örhängen (har typ inga kvar), earcufs (heter det så?). Och sen så tog jag mig äntligen i kragen och köpte mig en onepiece. Så den hade jag tänkt att ha ikväll! Eller till helgen, får se.
Men sen även ikäll så kanske jag får besök :* Beroende på hur det hade gått för X med nya jobbet. Keeewl!

Men jag är ju hemma i tid idag, så jag kanske ska ta mig en promenad i det underbara vädret innan det är dags för att laga mat i eftermiddag..? Och sen har jag ont i huvet, kanske blir bättre med lite frisk luft? Ja, det märks.. Nej, nu ska få igång DVDn så jag kan få använda min nya träningsmaskin efter promenaden. Ha en bra dag, puss på er.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0