Tjugofyrapunktse

Uuupppssssssssss.... (A) Har nu beställt lite grejer igen. Jo, i helgen så gick min laddare till iPhonen sönder.. :S Alltså, sladden och inte adaptern. Så som ni ser så beställde jag en ny sådan, 49 kr. Rosa! Det följde även med lite annat ;) Hahahaha.. Även en nyckelfinnare till Johannes, för han tappar alltid bort sina nycklar... Han fick en liknande i Julklapp, men den hjälper inte. Kanske bättre med dubbelt? :D hihhihi..


Det blev inte så himla dyrt. www.24.se heter sidan som jag hittar grejerna på.  Det finns mer än mobiltillbehör där, finns massvis med roliga saker. Skulle jag inte vara så snål så skulle jag handla en massa där :b
Men bäst att snåla på, för jag ska köpa bil inom en snar framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0