Torsdag

Hej på er.
Jag har väldans otur må jag säga. Jag har åkt på en förkylning. Min karl har smittat ner mig. *grrr!* Men det är bara att ta på sig varma tofflor, varma kläder och lägga sig i soffan under duntäcket framför en bra film. Och självklart dricka massa te, knapra alvedon/ipren och suga på halstabletter. För jag vill (ska!!) vara frisk på Lördag! För i helgen är det svenska Rallyt som går här, inte just här. Men en 3,4 mil ifrån oss här på orten. Strax innan Fredriksberg. Då blir det underställ, skooter-overall, skoterstövlarna och feta vantar samt min stora mössa. Då är jag välklädd för att se på rallyt, även för att dricka lite alkoliserade drycker! :) Ska även få träffa en gammal god vän. Åh, vad kul vi kommer att ha! =D Tagga Tagga Tagga!!!! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0