Torsdag

Korpen igår gick sådär, blev 3-3 men förlorade i totalen med några poäng. TYPISKT!

Men idag blir det ganska fullt upp för mig. För det första ska jag jobba klart för dagen.. Sen kommer nog Vican ♥ hem till mig för att umgås lite. Sen tror jag vi skulle till Robin på kaffe i samma veva. Kul! 2 flugor i en smäll. SEN kanske Tolan skulle klippa mig, får se vad tider räcker till. Topparna måste ändå klippas för att håret ska må bra.. Såååå, vi får seeeeee sen i em! (:
Sen ikväll kanske jag även hinner åka till Grythyttan för att träna, hoppas jag hinner. Annars får jag köra extra länge på min maskin hemma. Men det skulle va skit kul att bli med till Ghn faktist! (: M frågade mig igår om jag skulle med.  Men annars får jag bli med nästa vecka istället.. Men det spörs det med :)


Ha en bra dag. Kram och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0