Ulvsby

Just ja, glömde tala om att jag (och mamma) ska till Ulvsby imorgon bitti. Sassy-stumpan ska steriliseras, så jag/vi slipper massa kattungar. Många säger att det är det bästa dom har gjort (på sina katter) så jag får göra detsamma. Hon kommer även må bättre! :) Så då ryker det några kronor till, och jag som har en del räkningar denna månad. Jaja, får snåla på mat. Nej just ja, Johannes ska ju betala denna vecka ;) Vi kör varannan vecka med betealning utav mat och om jag kommer ihåg rätt så är det hans tur. Eller, det får lov att vara hans tur! Tiihi! 

  
Stackars Sassy.



Kommentarer
Postat av: Alice

De är väl mysigt med kissebebisar ;)

2012-02-20 @ 14:12:53
URL: http://Http://tookaann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0