Åh, yä

Efter jobbet blev det en tur till Karlskoga, och jag kan garantera er att vi handlade allt som vi inte skulle handla. Det enda som blev rätt handlat var Johannes skor som han till slut hittade. Maten får vi ta en annan dag.. Det är ju farligt att gå in på ÖoB.. Blir ju kanondyrt! uuuuupppps, det är ju sånt som kan hända lite sådär ibland (A)

Men vi vann korpen ikväll, jag och Maria! Utslagning, 6-0! =) Hejja oss! TEAM-WORK. Mina godingar hemma fick vara hemma och mysa med husse. De hade en "husse-dag". Efter bowlingen tog jag en tur till affären för att handla sådant som jag ska ha med till jobbet imorgon. Nu är jag hemma, och har hittat min plats i soffan innan det är läggdags.  


Har även tagit i kleeeeeetiga Ricinoljan i håret.
Värre än smör.. Andra gången jag har detta nu.


Ha en bra kväll på er, och sov gott. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0