Återigen shoppat

Har återigen handlat hem lite grejer som behövs. Men det mesta är för utomlandsresan. Och självklart till sommaren.

Övre raden ifrån vänster: Svart klänning, Grå topp, Rosa topp, Vinröd Bikini
Andra rader ifrån Vänster: Solglasögon och en till rosa topp.

Det är lite mycket färger, men det behyöver jag i min garderob. Känns som om jag bara har svart och vitt där. Haha. Men inte nu längre, nu kommer det lite mer färger.


Och apropå resan.. Jag har inte börjat packat än!! :O
Ojojoj, det är nog dags med det. Annars kommer jag glömma hälften.


Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Åh vart ska ni åka? :D

2012-01-10 @ 09:20:43
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0