Första januari 2012

Gott nytt år på er alla!
Idag är det första dagen på detta år, och jag önskar att alla kommer få en bra början och självklart ett superbra år. Jag känner på mig att det kommer bli ett kanonbra år.


Mina planer för detta år är blandannat detta:
* Viktnedgång
* Egypten-resa
* Jägarexamen
* Skaffa ny bil
* Hålla fast vid den jag är..

Det va en del som jag kom på just nu. Bättre det än inget alls veta ;) Just ja, idag fyller Patricia 18 år. Grattis. Men ha en bra dag så hörs vi sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0