Måndag.

En ny vecka (vecka 2 detta år), nya arbetsdagar och nya möjligheter. Helgen varit lugn, va ute och träffa lite vänner i Lördags och det behövdes. Hade skit kul, och jag har inte skrattat så mycket på länge.. Tack! ♥ Sen igår avslutades helgen med en underbart god mat i Strömsdal. 3-4 mil i skogsväg, men det är värt varenda mil och skogsvrå. Fasiken så gott det är! Love love looooooove ♥

Och ja, nu har arbetsveckan börjat.. Imorse när klockan ringde var jag inte alls sugen på att gå ut, -13 ute! Uuuuusch.. Tur att både jag och Maya har vinterkläder att sätta på oss när tjejen ska rastas! Jag tog på mig termobyxorna och en större varm vinterjacka, och Maya fick ett fodrat vintertäcke. Så, vi kände inte av kylan sådär jätte mycket :b 
Idag blir det en otroligt lugn em/kväll. Imorse blev jag vöckt utav en katt som höll på att krångla, Maya vände och vred på sig 30 minuter före klockan, och sen kunde inte jag somna om. (Åh vad jag va glad på mina djur då...) Så jag tror kvällen lutar åt att laga en god kvällsmatt/middag och en bra film. Måndagsmys! :* Tiihi.

Ha en bra dag på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0