Nummer 8

Nu är det bara 8 dagar kvar tills resan. Jag har redan packat klart, eller nästan klart iallafall. Småsaker kvar, även skor kvar att packa. Jag börjar även bli lite nervös.. Inte nervös för att flyga eller nå, det tycvker jag är kul. Utan att vara utan mamma och pappa, så långt borta och så länge. Har bara varit med dom på utlandsresor, då har man inte behövt "tänka" så mycket själv. Och inte Johannes heller, så detta ska bli något nytt och spännande för oss båda.
Maya ska mina och hans föräldrar dela på (inte bokstavligen!) under veckan vi är borta. Katten ska till min goda vän Ica och Gullan (fisken) får klara sig själv hemma. Någon får komma och mata henne..

Shit shit shit, jag känner mig redan stressad med allt. Hur ska jag hinna med allt? Men det är inte direkt mycket att göra heller om man tänker efter. Det är nog "resfebern" som har börjat. Men det ska bli så himla underbart att få komma iväg ifrån allt, denna kyla - bara han och jag. 1 vecka i värme, sol och vatten med min älskling. Kan det bli så mycket bättre? :*  ♥ ♥ ♥


Om en vecka (på eftermiddagen) så börjar våran resa emot Arlanda! Jiiihuuuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0