Onsdag

Hej på er. Ja, ni kan säkert räkna ut själv hur många dagar det är kvar tills resan, sen står det även under min profil-bild (i en blå ruta) lite längre ner ;) Så jag behöver inte säga så mycket mer..

Ja, jag har inte så mycket att berätta just nu. Det enda jag vet just nu är att jag ska ta i mer Ricinolja i håret ikväll, och ta ut hunden på en promenad, och sen inväntar jag ett svar angående om hur det blir med jobb framöver.. Måste få reda på snart, för måste även skriva in det i våra datorer (lättare lönesystem, om man är ledig, semester mm.) Hmm, jag håller mina tummar stenhårt iallafall.


Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0