Tisdag

Ja, snart är även denna dag förbi. Idag kommer svärmors&svärfars goldenvalp hem till oss. Jag ska vara hundvakt för de ska på möte, svärmor jobbar, och sambon ska också med på mötet. 
Maya+Charlie = superbusigt. Vårat hus kommer se ut som.. Ja, kaos?!  Men jag får ta mig en långlånglång promenad så lugnar de ner sig. De blir ju så glada när de får träffas! Sen får vi se om de har lugnat ner sig, men annars får någon snäll person komma och offra sin hund för en lekstund ;) Jag tror jag har den rätta för det! Moohahahaha..

Ja, jag har det fullbokat hela eftermiddagen som ni ser..... Ha en bra dag på er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0