Tisdag

Godmorgon på er. Mitt förra inlägg var inte så positivt direkt, men det är inte så konstigt!

Men igår så tänkte jag och Maya att vi tar oss en tur innan det är dags att se på tv, men den turen blev en bra lång promenad. Vi var ute och traska i 2,5h! Och det kände jag när jag satte mig i soffan att jag knappt orkade komma upp igen. Höhö. Så inatt sov jag alldeles för bra. Var svintrött när jag vaknade, och som vanligt vaknar jag alldeles för tidigt. En kvart innan klockan, yeey. Sen hittade jag katten som snuttade på Maya.. Fick höra häromdagen att det inte är så bra, för då kan mjölken börja produceras.. Inte bra!  

Och igår hämtade jag mina grejer som jag hade beställt ifrån HM, och sen ifrån 24.se. Och allt passade både på mig och telefonen. Men är lite osäker på en tröja, men den var lite annorlunda än bilden. Men den va faktist fin. Beställde även mer saker ifrån "foderbilen" och egna böcker till jägarexamen igår. Alltså seriöst, jag måste SLUTA beställa så mycket saker.. Blir snart pank! Man tänker ju att "det är inte så dyrt, det kostar inte så mycket. Bara en 500 eller nå". Men jag har börjat beställt mer och mer för den summan.... Snart kommer jag ha flera olika beställningar ifrån olika bolag/företag/hemsidor mm. Det kan bli väldigt dyrt detta om jag inte slutar! Så från och med nu och flera månader framöver så har jag "beställnings/köpstopp" om det är nödvändiga saker som hundmat/kattmat, färgpatroner osv. Det har jag lovat mig själv, för nu har jag handlat det jag vill ha/behöver! :b Eventuellt mer "Natur Shake" som jag drack/åt förut, men det får bli efter resan om det blir något.

Men nu är det frukostdags, ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0