Torsdag

Igår var det korpen bowling, och igår gick det inte alls bra. Förlorade med 4-2, och vi spelade klockan 17.00. Vi var först på banorna, och det var inte bra. Tror jag skrev en gång förut att aldrig mer spela klockan 17. OTURSTID!

Men jag fick trösta mig med en promenad och sedan se på tvn en stund innan det var läggdags. Igår var det ingen rolig dag, hoppas på en bättre idag! Sen hoppas jag även på svar om mer jobb eller inte.. Idag eller imorgon får jag besked.

Nej, nu ska jag fixa lite och käka lite frukost. Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie- Mina ord om Min vardag

Nej det ska jag inte tyvärr. Men jag tycker absolut att vi ska ses någon gång! From februari kommer jag att ha månadskort så då kan jag och Specs åka till karlskoga så kanske vi kan träffas och ta en promenad där? :D

2012-01-20 @ 07:50:33
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0