Torsdag och regn

Godförmiddag på er alla. Ser att det är fler och fler som läser min blogg. Kul!! :) Lämna gärna era bloggnamn (om jag inte känner er) så jag får läsa eran också om ni har :*

Idag är det en såndär dag man inte ska vara ute alls. Det regnar ute, och det är is på allt som man kan kalla väg eller som man kan överhuvetaget gå på. När vi tog morgonpromenaden så halkade jag och slog i baken.. AJajaj. Och Maya var vrång och ville inte göra ifrån sig ordentligt.. Men inte tänker jag traggla med henne för det, då får hon bli/vara nödig tills jag kommer hem på lunch! Hon får helt enkelt skylla sig själv ;D "Hundursling".

Det är inte en speciellt bra början på en sådan här skitdag! Bara att bita ihop och hoppas dagen slutar bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0