Imorgon...


Utställning i Sunne (LÄNK), vid 06.30 går bilen till saxhyttan för att sedan hämta upp resten av gänget.. Och jag är nästna klar med all packning. Ska i stortsett lägga in mitt tält, lite grejer till Maya (borste, hundgodis, hundväskan med alla utställnings-saker i), min kamera ska såklart med och min "matsäck". Det står att det ska regna imorgon, och med min "tur" så skulle det inte förvåna mig ett dugg. Vi får hoppas på strålande solsken, lite blåsigt (LITE!) och inte allt för varmt. Är det för varmt så är inget roligt, förutom att bada... ;p
Men jag är super taggad. Våran första officiella utställning. Hoppas det kommer gå för oss imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: erica

Åh lycka till!!!

Svar: Tack!!! :) ska bli kul, våran förta officiella. :D
Sara

2012-07-06 @ 14:00:51
URL: http://biche.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0