Just ja!

ÄNTLIGEN har jag anmält mig & Maysan till en lydnadstävling den 9/9 i Degerfors.. Så jag hoppas verkligen att min lilla fröken har börjat löpt och även avslutat löpet innan dess! Men fan så taggad jag är! :D Våran första lydnadstävling, början på våran karriär (om det går bra dvs) och vi har lite att göra innan det är dags.. Träna, träna, träna! Måste få in finslipet, och nu har vi lite press på oss. Ska även försöka att träna med nya hundar. Några frivilliga eller som känner sig manade, och som inte bor alldeles för långt bort? :D
 
Jag ska även på en lydnadshelg i Forshaga i slutet på Augusti. Och det ska också bli riktigt spännande!!!!! :)



JAG ÄR REDAN NERVÖÖÖÖS!!! ♥
Men det ska bli riktigt roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0