Måndag

Ojdå, det märks att jag har semester. Sitter aldrig vid datorn längre, gör det mesta på telefonen.. Och jag bloggar inte heller lika mycket. Skriva korta enkla inlägg med mobilen kan jag göra, men inte långa. Tar för mycket av min tid liksom, jag är en upptagen kvinna! Haha, eller upptagen och upptagen. Jag har mycket planerat i mitt liv.
 
Idag är började min 2:a semestervecka. Så jag har lite kvar att göra ;) Annars sitter jag vid datorn just nu och tänker lite nostalgiskt. Tiden som va förr, hur man såg ut, vad man gjorde osv. Hittade gamla bilder på mig. Så nu vet jag vad  jag ska göra framöver. Träna både mig och hunden. Jag ska gå ner några storlekar och Maya ska tränas mer så vi kanbörja tävla i lydnad. Jag ska även bli långhårig igen. Saknar den dära "hästsvansen" som en del har. Jag vill också ha!! Se själva att jag har sett ut såhär engång i tiden ↓ 
 
Denna bild är tagen den 10 Augusti 2007, 5 år sedan..
 
Men nu äntligen är Stockholm bokat. På Fredag fm drar vi till huvudstaden och går på Vasa samt lite annat beroende på tid och ork. Sen på kvällen begér vi oss ut och för att äta god middag samt dricka gott. Min mammi och pappi ska med. Kul! :) Längtar redan.. Och eventuellt spendera lite mer pengar.. Behöver nämligen nya gummistövlar, mina har gått sönder och är även kastade. Inte bra om vi ska ha en sånhär skitsommarn (regn NÄSTAN jämt) hela sommaren. Så, stövlar står som nummero ono på shoppinglistan på Fredag.
 
Nej, nu ska jag fan sova. Ha en bra natt ni som är goa och glada. Kram, puss eller både och. // Glad tjej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0